مژده خدمت طراحان وب سایت ها!

پکیج های حمایتی مخصوص طراحان وب سایت ها و اپلیکیشن ها رسید!

پکیچ هاست پلاس

در این طرح شما طراحان طراحان سایت می توانید با خرید سه سرویس هاست سی پنل، سرویس چهارم را با ۵۰ درصد تخفیف خرید نمایید.

تفاوتی ندارد که در زمان خرید با یک ایمیل خرید کرده اید یا چند ایمیل، کافیست پس از ثبت نام و ثبت سفارش یک تیکت به بخش پشتیبانی ارسال کنید و ایمیل اکانت هایی که به وسیله آن خرید کرده اید را به ما اعلام کنید تا ما تخفیف ۵۰ درصدی را بر روی سرویس شما اعمال کنیم.

نهایت سرعت سایت را با هاردهای NVMe تجربه کنید!

افزایش سرعت Read/Write باعث کاهش زمان مورد نیاز برای لود وبسایت شما شده که برای بازدید کنندگان و گوگل بسیار پر اهمیت است.

دوره تست سی روزه ی شگفت انگیز!

پویش سرور با ارائه خدمات هاست ارزان و مطمئن، همواره پشتیبان شما عزیزان برای فراهم کردن فضایی مناسب برای تجارت الکترونیک شماست. از این رو شما می توانید برای تست سرویس هاست پویش سرور از هاست رایگان این شرکت که صرفا جهت تست سرویس هاست می باشد به مدت سی روز استفاده کنید. در نظر داشته باشید سرویس هاست رایگان پویش سرور فقط جهت تست سرویس هاست می باشد و از این بابت دارای محدودیت هایی است که شما می توانید در هر لحظه، بدون هیچ گونه نگرانی به جهت از دست رفتن اطلاعات خود، پکیج هاست سی پنل خود را از هاست رایگان به هاست اقتصادی و یا پربازدید ارتقا دهید.

در سرورهای هاست اشتراکی معمولا تعداد زیادی به صورت همزمان نگهداری می شود و در هر لحظه عملکرد ناصحیح هرکدام از وب سایت ها می تواند باعث اختلال در عملکرد کل سایت ها شود بنابراین تیم فنی پویش سرور به صورت ۲۴ ساعته عملکرد سرور را بررسی نموده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

در این نوع سرویس، کنترل پنل سی پنل یکی از محبوب ترین و مشهورترین کنترل پنل های هاست و سرور در دنیا و خصوصا کشور عزیز ماست که سادگی در استفاده از کلیه امکانات سی پنل سبب شده تا همگان بتوانند به سادگی و به سرعت نسبت به راه اندازی وب سایت های بزرگ و کوچک اقدام نمایند.

در هاست سی پنل اقتصادی آلمان، سرورها بسیار خلوت بوده و در هر سرور حداکثر ۱۵۰ سایت میزبانی می شود

با ارائه یک هفته گارانتی بازگشت وجه، خرید از پویش سرور هیچ وقت اشتباه نخواهد بود

بک آپ گیری مداوم از اطلاعات شما

حداکثر امنیت با آنتی شلر و اسکنر قدرتمند

کانفیگ بسیار عالی برای انواع سیستم ها

با پشتیبانی از Git ، Node.js و پایتون