2766211

سرور اختصاصی ایران

سرورهای قدرتمند با بالاترین سرعت و منابع کاملاً اختصاصی و کیفیت فوق العاده با قابلیت نصب انواع سیستم عاملها

با سرور اختصاصی ایران پویش سرور، تفاوت را احساس کنید!

میزان رم بر اساس نیاز شما

میزان هارد بر اساس نیاز شما


نوع سی پی یو بر اساس نیاز شما


پهنای باند نامحدود


تعداد IP بر اساس نیاز شما


نصب سی پنل یا دایرکت ادمین


پورت ده گیگابیت بر ثانیه


دسترسی کامل به روت


امکان نصب انواع سیستم عامل لینوکس و ویندوز


نصب کنترل پنل دلخواه شما


تخفیف ویژه به مدت محدود


قیمت ماهیانه: تماس بگیرید

سرورهای اختصاصی ایران پویش سرور با امکان انتخاب منابع دلخواه و پینگ پایین و آپتایم نزدیک به ۱۰۰ درصد

Dedicated server سروری است که به صورت انحصاری در اختیار یک کاربر قرار می‌گیرد و منابع سرور کاملاً اختصاصی بوده و به اشتراک گذاشته نمی‌شود. بدین معنا که علاوه بر امنیت بسیار بالا، سرعت سرویس میزبانی شما نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد. از این سو شما در این نوع سرویس ها کیفیت و پایداری بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد.

در سرویس های اشتراکی مشکلاتی نظیر محدودیت های دسترسی به تمامی امکانات و برنامه های سرور، سرعت دسترسی پایین به سرویس مخصوصا در زمان اورسل سرور و برخی مشکلات دیگر وجود دارد. خرید سرور اختصاصی ایران پویش سرور این امکان را به شما می دهد که تسلط و کنترل کامل بر روی مدیریت تمام فرآیندهای داخل سرور داشته باشید و هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب سیستم‌عامل، کنترل پنل، کانفیگ نرم‌افزارهای داخل سرور و استفاده از منابع را نداشته باشید. سرورهای اختصاصی پویش سرور در دیتاسنترهای مجهز و ایمن نگهداری می‌شوند و تمامی سرورها به اینترنت با سرعت بسیار بالا به همراه یک IP اختصاصی ارائه می‌شوند.

برای اینکه بتوانید سایت یا اپلیکیشن آنلاین با سرعت بارگذاری بسیار بالا و کاربر پسند داشته باشید یکی از الزامات اولیه آن دارا بودن سروری پر سرعت و ویژه است و سرور اختصاصی یکی از بهترین گزینه ها برای دستیابی به این هدف است اما از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا سرور اختصاصی بسیار کارآمد باشد ویژگی هایی نظیر پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور، تجهیزات مناسب و بستر پرسرعت برای ارائه سرور و … می باشد. شرکت پویش سرور در زمینه ارائه بهترین سرورهای اختصاصی همواره پیشتاز بوده و شما می توانید با انتخاب ویژگی های سرور دلخواه خود نظیر رم و پردازنده و انواع المان های دیگر سرور اختصاصی خود را داشته باشید. با خرید سرور اختصاصی ایران می توانید از پینگ پایین، سرعت بالا و ارتباطات خود را برقرار و کسب و کار خود را بر بستر اینترنت بهبود ببخشید.

برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سرور اختصاصی ایران پویش سرور به شرح زیر می باشد

تامین نیروی برق مستقیم (DC) دائم و بدون انقطاع از طریق باتری خانه، UPS و ژنراتور جهت تجربه ی پایداری بسیار بالا

تامین تجهیزات (KVM or ILO or Power Management)

تامین دستگاه های تهویه و خنک کننده محیط

سیستم های اعلام و اطفا حریق

تامین پورت Switch

تامین امنیت فیزیکی سرورها

پهنای باند به صورت یک به چهار

مشاوره تخصصی خرید سرور اختصاصی

از آغاز تا پایان همراه شما هستیم

اگر صاحب کسب و کار هستید که دارای وبسایت یا اپلیکشین است و تعداد بالایی بازدیدکننده دارد در نتیجه به پهنای باند و سرعت بالایی نیاز دارید. اگر برای سازمان یا شرکت امنیت وب سایت مهم است در این موارد خرید سرور اختصاصی ایران یکی از نیازهای شما است و پیشنهاد می شود.

سرور اختصاصی را با توجه به میزان منابع موردنیاز خود و سیستم‌عاملی که با نوع برنامه‌نویسی شما سازگار است، در موقعیت ایران یا اروپا می‌توانید با استانداردهای جهانی Tire 3 تهیه نمایید. قیمت سرور اختصاصی نیز بر اساس منابع سخت‌افزاری و موقعیت جغرافیایی قابل تغییر است.

برخی کاربردهای سرورهای اختصاصی بدین شرح است:

– وب سرور : وب سایت هایی همچون فروشگاه های اینترنتی، تماشای آنلاین، دانلود فیلم و سریال ، درگاه های پرداخت و … که دارای بازدید بالا بوده و به ترافیک ماهانه بیشتری نیاز دارند و همچنین نیازمند فضای ذخیره سازی بالا با پردازنده قدرتمندتری جهت نگهداری اطلاعات می باشند می بایست از سرورهای اختصاصی استفاده کنند.

– ایمیل سرور : جهت ارسال ایمیل بدون محدودیت در تعداد بالا به صورت روزانه می بایست سرور اختصاصی خرید و استفاده نمایند.

– دیتابیس سرور : جهت استفاده از حجم دیتابیس بدون محدودیت، در حقیقت در سرورهای مجازی می‌توان فضای ذخیره‌سازی بیشتری را بدون محدودیت در مقایسه با میزبانی وب (HOST) در اختیار یک وب‌سایت قرار داد.

– اپلیکیشن سرور : از سرور های اختصاصی می توان جهت راه اندازی اپلیکیشن های خاص با منابع اختصاصی استفاده کرد که در سرویس اشتراکی (HOST) امکانپذیر نمی باشد.

برای مدیریت سرور نیز می توانید از سرویس های کنترل پنل مانند webmin ، directadmin ، kloxo ، cpanel مدیریت و کنترل کنید. برای دسترسی به این سرویس می‌توانید از ریموت دسکتاپ در ویندوز و SSH در لینوکس به آن متصل شوید.

برای دریافت مشاوره در خصوص مشخصات سرویس سرور اختصاصی ایران یا خارج و قیمت آن از طریق شماره های تماس ۰۲۱۹۱۳۰۱۴۳۷ یا از طریق تیکت می توانید به صورت ۲۴ ساعته درخواست پشتیبانی از کارشناسان فنی پویش سرور با ما تماس بگیرید.

چنانکه نیازمند آیپی اضافه هستید از طریق تیکت با واحد فروش پویش سرور در ارتباط باشید