کسب در آمد از پویش سرور

پویش سرور جهت همکاری در فروش سرویس های هاستینگ از کاربران گرامی، دعوت به همکاری می‌نماید. سیستم همکاری در فروش پویش سرور پس از عضویت در پویش سرور و فعال سازی لینک بازاریابی قابل ارائه می‌باشد.

نحوه ی همکاری در فروش با پویش سرور بدین صورت است که ما به شما یک لینک یکتا ارائه می دهیم ، هر کسی که از طریق این لینک به سایت پویش سرور وارد شود و خرید سرویس انجام دهد بین ۱۰ تا ۴۰ درصد بابت هر خرید به شما پورسانت تعلق خواهد گرفت.

مراحل کار

کسب درآمد و واریز وجه به حساب اعلامی شما

درج تبلیغات در سایت و شبکه های اجتماعی

ثبت نام در سیستم و دریافت لینک اختصاصی

مزایای این طرح

این بار همه برنده اید!! هم اکنون شروع کنید

سیستم پویش سرور هرگونه فعالیت شما را ثبت و گزارش ها را به صورت آنی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با رسیدن به سطح مدنظر خود، با ارسال تیکت جهت دریافت هاست اسپانسری و یا برداشت وجه اقدام فرمایید.

ثبت اطلاعات با سیستم کوکی محور

سیستم بازاریابی پویش سرور با استفاده از کوکی های ثبت شده بر روی مرورگر بازدید کننده ها تا ۶۰ روز پس از بازدید مراجعه کنندگان هر گونه خرید از شرکت را در حساب شما ثبت خواهد کرد و درآمد حاصله به شما تعلق خواهد داشت.

کسب درآمد به ساده ترین روش ممکن

به وسیله این روش، شما به سادگی می توانید با کسب درآمد الکترونیکی، به اهداف خود در راستای توسعه کسب و کار الکترونیک خود بپردازید. پویش سرور به عنوان یک همراه مطمئن جهت توسعه کسب و کار شما در کنار شماست.

همین حالا شروع کنید و برنده شوید!