2766211

سرور مجازی ایران با هارد SSD

سرورهای بسیار قدرتمند با سخت افزارهایی به روز و برترین سیستم عامل ها، مجهز به تکنولوژی Raid10 و ارائه IPV6 و آپتایم نزدیک به ۱۰۰ درصد!

با سرور مجازی ایران کیفیت بالا و سخت افزار به روز را تجربه کنید

میزان رم به انتخاب کاربر

میزان هارد به انتخاب کاربر


میزان سی پی یو به انتخاب کاربر


ترافیک ماهیانه یک ترابایت


دو عدد IP اختصاصی (یک عدد IPv4 و یک عدد IPv6)


امکان راه اندازی سیستم voip تحت شبکه (ایزابل)


پورت ده گیگابیت بر ثانیه


دسترسی کامل به روت


امکان نصب انواع سیستم عامل لینوکس و ویندوز


نصب کنترل پنل دلخواه شما


تخفیف ویژه به مدت محدود


شروع قیمت ماهیانه: ۱۲۰ هزار تومان

سرور مجازی SSD ایران با کیفیت بالا و استفاده از سخت افزار به روز با قابلیت انتخاب منابع و سخت افزارهای موردنیاز توسط کاربر!

سرویس های مجازی SSD ایران همواره یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سرویس های ارائه شده توسط پویش سرور می باشد. دو موضوع کیفیت بالا و امکان انتخاب سخت افزار دلخواه توسط خود کاربر سبب شده تا این سرویس به یکی از محبوب ترین سرویس های مدنظر کاربران تبدیل گردد. هاردهای SSD یا به عبارت دیگر Solid State Disk منبع ذخیره سازی است که از نیمه رساناهای حالت جامد تشکیل شده است و اطلاعات در بلوک های مخصوصی در داخل هارد ذخیره سازی می‌شوند و هر زمان که سرور به داده ای خاص نیاز داشته باشد، هارد های SSD سریعاً قادر به یافتن و در اختیار قراردادن آن می‌باشند. همین مسئله همواره سبب می شود تا سرعت دسترسی در این هارد ها بسیار بالا باشد و این یکی از مزایای هارد SSD نسبت به هارد دیسک های سنتی به شمار می‌رود. همچنین در سرورهای مجازی SSD ایران، کاربران می توانند در زمان خرید سرور، میزان رم، هارد، CPU، تعداد آیپی موردنیاز را بر اساس نیاز خود انتخاب و تنظیم نمایند و در این راستا محدودیتی وجود ندارد. ممکن است یک کاربر بر حسب روال کاری خود نیاز به رم یا سی پی یوی بالا داشته باشد و از سوی دیگر نیازمند هارد با ظرفیت بالا نباشد یا برعکس، کاربر صرفا نیازمند فضای ذخیره سازی دیتا بوده و نیاز به رم یا سی پی یوی بالا نداشته باشد. لذا بر آن شدیم تا این قابلیت را فراهم نماییم تا شما کاربران گرامی بتوانید برحسب نیاز خود سخت افزار مورد نیاز خود را خریداری نمایید و تنها بابت آن هزینه پرداخت نمایید. از سوی دیگر تلاش کرده ایم تا با ارائه این سرویس ها با هارد SSD و سخت افزارهای قدرتمند، تمامی نیازهای شما در این خصوص را به طور کامل مرتفع نماییم. هم اکنون شما می توانید از خدمات سرورهای مجازی ایران با هارد SSD پویش سرور را بدون محدودیت استفاده نمایید و چنانکه در خصوص این سرویسها نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر هستید همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی خدمت شما هستند.

نکته ی مهمی که پیش از سفارش سرورهای مجازی ایران می بایست به آن توجه داشته باشید این است که این سرویس ها صرفا جهت میزبانی از سایت و اپلیکیشن بوده و استفاده از سرویس برای موارد غیرقانونی نظیر سرویس های وی.پی.ان و تانلینگ و یا هرگونه ترافیک متقارن در سرویس و مواردی از این قبیل به هر نحوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده ی تخلف توسط امنیت شبکه ی دیتاسنتر، سرویس متخلف ایران اکسس یا به طور کامل مسدود خواهد شد و در این خصوص هیچ گونه عذری از سمت دیتاسنتر پذیرفته نخواهد بود و در این موارد بنا بر مقررات دیتاسنتر، پویش سرور نیز قادر به رفع مشکل شما نخواهد بود.

برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سرور مجازی ایران با هارد SSD پویش سرور به شرح زیر می باشد

دارای پنل هوشمند مدیریت سرور جهت انجام عملیات های اصلی و سایر امکانات کامل مدیریتی دیگر

امکان دسترسی بدون محدودیت به VNC

امکان نصب مجدد سیستم عامل به طور خودکار

امکان خاموش، روشن و ریبوت سرور

منابع اختصاصی بدون اورسل و قطعی

نصب خودکار انواع کنترل پنلهای میزبانی وب

مجازی ساز قدرتمند KVM Virtualizor

برخی مباحث فنی در زمینه تامین آی پی

هر آنچه که در سراسر جهان در حال وقوع است

همواره یکی از مباحث مهم در زمینه شبکه ها و سرورها در طی سالیان اخیر، محدودیت در ارائه آیپی به شرکت ها و زیرساخت ها می باشد. همانطور که مستحضر هستید فرآیند واگذاری آیپی ها توسط سازمان غیرانتفاعی RIPE Network Coordination Centre که مسئول تخصیص و ثبت آدرس IP در بیش از ۷۶ کشور در اروپا، خاورمیانه و بخش هایی از آسیای مرکزی است انجام می شود. براساس اعلام RIPE، آیپی های قابل واگذاری به شرکت ها و استارتاپ ها به دلیل رو به اتمام بودن آیپیهای باقی مانده با برخی محدودیت ها انجام می شود و پویش سرور نیز از این محدودیتها چه در سرورهای خود در اروپا و چه در سرورهای ایران مستثنی نیست. به همین دلیل و در راستای کم رنگ کردن این محدودیتها، ما در سرورهای داخل ایران خود با کمک اپراتورهای بزرگ زیر ساختی اقدام به تامین آیپی های مورد نیاز خود نمودیم تا بتوانیم بدون محدودیت اقدام به واگذاری سرور نماییم. تامین کنندگان آیپیهای ما در حال حاضر دو شرکت آسیاتک و زیرساخت می باشند که با همکاری با این شرکت ها اقدام به تامین آیپی موردنیاز خود کرده ایم و به دلیل ظرفیت بالای این اپراتورها، روند واگذاری سرویس ها به کاربران بسیار ساده، سریع و مطمئن شده است.

استفاده از سرورهای مجازی پویش سرور صرفاً برای انجام فعالیت های عمومی و کاربری عادی مجاز بوده و هرگونه فعالیتی که سبب کاهش عمر مفید سرورها شود (نظیر عملیات استخراج رمز ارزها) به هیچ عنوان بر روی سرورها مجاز نبوده و در صورت مشاهده تخلف توسط پشتیبانی، سرویس متخلف بلافاصله توقیف می گردد.

چنانکه نیازمند آیپی اضافه هستید از طریق تیکت با واحد فروش پویش سرور در ارتباط باشید