2766211

سرور مجازی ایران با هارد NVMe

سرورهای بسیار قدرتمند با سخت افزارهایی به روز و برترین سیستم عامل ها، مجهز به تکنولوژی Raid10 و ارائه IPV6 و آپتایم نزدیک به ۱۰۰ درصد!

با سرور مجازی ایران کیفیت بالا و سخت افزار به روز را تجربه کنید

8192 مگابایت رم

۹۰ گیگ هارد NVMe


شش هسته سی پی یو


ترافیک ماهیانه یک ترابایت


دو عدد IP اختصاصی (یک عدد IPv4 و یک عدد IPv6)


امکان راه اندازی سیستم voip تحت شبکه (ایزابل)


پورت ده گیگابیت بر ثانیه


دسترسی کامل به روت


امکان نصب انواع سیستم عامل لینوکس و ویندوز


نصب کنترل پنل دلخواه شما


تخفیف ویژه به مدت محدود


قیمت ماهیانه: ۳۷۰ هزار تومان


قیمت سه ماهه: یک میلیون ۸۰ هزار تومان


قیمت شش ماهه: دو میلیون ۹۰ هزار تومان


قیمت سالیانه: سه میلیون و ۹۱۰ هزار تومان

6144 مگابایت رم

۶۰ گیگ هارد NVMe


چهار هسته سی پی یو


ترافیک ماهیانه یک ترابایت


دو عدد IP اختصاصی (یک عدد IPv4 و یک عدد IPv6)


امکان راه اندازی سیستم voip تحت شبکه (ایزابل)


پورت ده گیگابیت بر ثانیه


دسترسی کامل به روت


امکان نصب انواع سیستم عامل لینوکس و ویندوز


نصب کنترل پنل دلخواه شما


تخفیف ویژه به مدت محدود


قیمت ماهیانه: ۲۶۰ هزار تومان


قیمت سه ماهه: ۷۶۰ هزار تومان


قیمت شش ماهه: یک میلیون ۴۷۰ هزار تومان


قیمت سالیانه: دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

4096 مگابایت رم

۳۰ گیگ هارد NVMe


دو هسته سی پی یو


ترافیک ماهیانه یک ترابایت


دو عدد IP اختصاصی (یک عدد IPv4 و یک عدد IPv6)


امکان راه اندازی سیستم voip تحت شبکه (ایزابل)


پورت ده گیگابیت بر ثانیه


دسترسی کامل به روت


امکان نصب انواع سیستم عامل لینوکس


نصب کنترل پنل دلخواه شما


تخفیف ویژه به مدت محدود


قیمت ماهیانه: ۱۸۰ هزار تومان


قیمت سه ماهه: ۵۲۵ هزار تومان


قیمت شش ماهه: یک میلیون و ۲۰ هزار تومان


قیمت سالیانه: یک میلون و ۹۱۰ هزار تومان

سرور مجازی NVMe ایران با کیفیت بالا سخت افزارهای قدرتمند و هاردهای فوق سریع جهت افزایش چندین برابری سرعت!

هاردهای NVMe در طی سالهای اخیر به یکی از انقلابهای بزرگ در زمینه افزایش سرعت پردازش اطلاعات در سرورها و رایانه های نیازمند به پردازش با سرعت بسیار بالا مبدل شده است. اتصال هاردهای NVMe با درگاه PCI به دستگاه ها سبب شده تا با هیچ‌ وقفه‌ی تکنولوژیکی‌ای در روند انتقال اطلاعات مواجه نشویم و از سوی دیگر دست‌یابی به حافظه و تعداد اعمال ورودی و خروجی در ثانیه به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. پروتکل NVMe از ۶۴ هزار دستور در هر صف پشتیبانی می کند و ۶۴ هزار صف دارد. این صف ها به صورتی طراحی شده اند که دستورات ورودی/خروجی و پاسخ‌های مربوط به آنها همه روی یک هسته‌ی CPU اجرا می شوند و به همین دلیل، با استفاده از این پروتکل می توان از قابلیت‌های پردازش موازی CPUهای چند هسته‌ای هم بهره گرفت که این مسئله در سرورها بسیار حائز اهمیت می باشد. تحت قابلیت‌های اجرایی پروتکل NVMe هر برنامه یا رشته می تواند صف دستور مخصوص به خود را ایجاد کند و نیازی به I/O Locking ندارد. حافظه ی NVMe از MSI-X و Interrupt Steering هم پشتیبانی می‌کند و با جلوگیری از ایجاد ترافیک بالا روی CPU به سیستم‌ها اجازه‌ی گسترش‌پذیری فوق‌العاده‌ای می دهد. از آنجایی که سرعت و بهره وری بسیار بالا برای کاربران علی الخصوص سرویسهای سازمانی بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این امر سبب شده تا این نوع سرویسها به یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سرویسها در پویش سرور تبدیل گردند. در مجموع فناوری هارد NVMe یکی از به‌روزترین فناوری هاست که باعث بالا رفتن سرعت پردازش داده‌ها و ایجاد عملکرد بهینه در سرورها می شود. از این سو بر آن شدیم تا نسل جدید سرورهای مجازی با هاردهای NVMe را برای رفع نیاز کاربران گرامی علی الخصوص شرکت ها، اداره ها و سازمانهای بزرگ و مهم ارائه دهیم تا حداکثر رضایت خاطر شما بزرگواران را فراهم آوریم و تمامی نیازهای شما در این خصوص را به طور کامل مرتفع نماییم. هم اکنون شما می توانید از خدمات سرورهای مجازی ایران پویش سرور با هارد NVMe بدون محدودیت استفاده نمایید و چنانکه در خصوص این سرویسها نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر هستید همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی خدمت شما هستند.

نکته ی مهمی که پیش از سفارش سرورهای مجازی ایران می بایست به آن توجه داشته باشید این است که این سرویس ها صرفا جهت میزبانی از سایت و اپلیکیشن بوده و استفاده از سرویس برای موارد غیرقانونی نظیر سرویس های وی.پی.ان و تانلینگ و یا هرگونه ترافیک متقارن در سرویس و مواردی از این قبیل به هر نحوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده ی تخلف توسط امنیت شبکه ی دیتاسنتر، سرویس متخلف ایران اکسس یا به طور کامل مسدود خواهد شد و در این خصوص هیچ گونه عذری از سمت دیتاسنتر پذیرفته نخواهد بود و در این موارد بنا بر مقررات دیتاسنتر، پویش سرور نیز قادر به رفع مشکل شما نخواهد بود.

برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سرور مجازی ایران با هارد Sata پویش سرور به شرح زیر می باشد

دارای پنل هوشمند مدیریت سرور جهت انجام عملیات های اصلی و سایر امکانات کامل مدیریتی دیگر

امکان دسترسی بدون محدودیت به VNC

امکان نصب مجدد سیستم عامل به طور خودکار

امکان خاموش، روشن و ریبوت سرور

منابع اختصاصی بدون اورسل و قطعی

نصب خودکار انواع کنترل پنلهای میزبانی وب

مجازی ساز قدرتمند KVM Virtualizor

برخی مباحث فنی در زمینه تامین آی پی

هر آنچه که در سراسر جهان در حال وقوع است

همواره یکی از مباحث مهم در زمینه شبکه ها و سرورها در طی سالیان اخیر، محدودیت در ارائه آیپی به شرکت ها و زیرساخت ها می باشد. همانطور که مستحضر هستید فرآیند واگذاری آیپی ها توسط سازمان غیرانتفاعی RIPE Network Coordination Centre که مسئول تخصیص و ثبت آدرس IP در بیش از ۷۶ کشور در اروپا، خاورمیانه و بخش هایی از آسیای مرکزی است انجام می شود. براساس اعلام RIPE، آیپی های قابل واگذاری به شرکت ها و استارتاپ ها به دلیل رو به اتمام بودن آیپیهای باقی مانده با برخی محدودیت ها انجام می شود و پویش سرور نیز از این محدودیتها چه در سرورهای خود در اروپا و چه در سرورهای ایران مستثنی نیست. به همین دلیل و در راستای کم رنگ کردن این محدودیتها، ما در سرورهای داخل ایران خود با کمک اپراتورهای بزرگ زیر ساختی اقدام به تامین آیپی های مورد نیاز خود نمودیم تا بتوانیم بدون محدودیت اقدام به واگذاری سرور نماییم. تامین کنندگان آیپیهای ما در حال حاضر دو شرکت آسیاتک و زیرساخت می باشند که با همکاری با این شرکت ها اقدام به تامین آیپی موردنیاز خود کرده ایم و به دلیل ظرفیت بالای این اپراتورها، روند واگذاری سرویس ها به کاربران بسیار ساده، سریع و مطمئن شده است.

استفاده از سرورهای مجازی پویش سرور صرفاً برای انجام فعالیت های عمومی و کاربری عادی مجاز بوده و هرگونه فعالیتی که سبب کاهش عمر مفید سرورها شود (نظیر عملیات استخراج رمز ارزها) به هیچ عنوان بر روی سرورها مجاز نبوده و در صورت مشاهده تخلف توسط پشتیبانی، سرویس متخلف بلافاصله توقیف می گردد.

چنانکه نیازمند آیپی اضافه هستید از طریق تیکت با واحد فروش پویش سرور در ارتباط باشید