هاست اسپانسری با ۵۰ درصد تخفیف + تا ۱۱۰ هزار تومان درآمد برای هر فروش

به دنبال هاست اسپانسری مناسب می گردید؟ آیا شرایط کافی برای دریافت هاست اسپانسری را ندارید؟ پویش سرور در جشنواره ی <<همه برنده اید!>> در کنار شماست.

پویش سرور با ارائه خدمات هاست ارزان و مطمئن، همواره پشتیبان شما عزیزان برای فراهم کردن فضایی مناسب برای تجارت الکترونیک شماست. ارائه یک سرویس با کیفیت عالی و خدمات مناسب همواره دغدغه ی اصلی ما در این مجموعه است و همیشه در تلاش هستیم تا به هدف مهم دست پیدا کنیم.

مهم نیست که سایت شما چه رتبه ی الکسایی داشته و یا روزانه چه مقدار بازدید کننده دارد. ما در این طرح، پذیرنده تمامی وب سایت ها هستیم!

شرکت پویش سرور از شما جهت بازاریابی محصولات این شرکت دعوت به همکاری می کند. در حال حاضر سیستم بازاریابی پویش سرور به ازای هر فروش و از طریق نصب بنر های تبلیغاتی در وبسایت شما می باشد. در این نوع سیستم شما علاوه بر ۵۰ درصد تخفیف در زمان خرید هاست، در برابر هر فروش حق بازاریابی دریافت خواهید کرد. جهت شروع کافیست یک تیکت به پشتیبانی ارسال کنید تا ۵۰ درصد تخفیف بر روی سرویس شما اعمال شود. پس از اعمال تخفیف، بنر ما را در درون سایت خود قرار دهید تا بازاریابی برای اکانت شما فعال شود.

مراحل کار

کسب درآمد و دریافت هاست اسپانسری

درج تبلیغات در سایت و شبکه های اجتماعی

ثبت نام در سیستم و دریافت لینک اختصاصی

مزایای این طرح

این بار همه برنده اید!! هم اکنون شروع کنید

سیستم پویش سرور هرگونه فعالیت شما را ثبت و گزارش ها را به صورت آنی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با رسیدن به سطح مدنظر خود، با ارسال تیکت جهت دریافت هاست اسپانسری و یا برداشت وجه اقدام فرمایید.

ثبت اطلاعات با سیستم کوکی محور

سیستم بازاریابی پویش سرور با استفاده از کوکی های ثبت شده بر روی مرورگر بازدید کننده ها تا ۶۰ روز پس از بازدید مراجعه کنندگان هر گونه خرید از شرکت را در حساب شما ثبت خواهد کرد و درآمد حاصله به شما تعلق خواهد داشت.

کسب درآمد به ساده ترین روش ممکن

به وسیله این روش، شما به سادگی می توانید با دریافت هاست اسپانسری، به اهداف خود در راستای توسعه کسب وکار الکترونیک خود بپردازید. پویش سرور به عنوان یک همراه مطمئن جهت توسعه کسب و کار شما در کنار شماست.

همین حالا شروع کنید و برنده شوید!